Waga kontenerowa | Waga do kontenerów morskich i muldowych | SOLAS | Transport frachtowy
Waga kontenerowa do ważenia kontenerów morskich i muldowych
Wagi kontenerowe firmy PAARI® pozwalają na dokładne określanie masy kontenerów, zarówno morskich, jak i muldowych.
Z dniem 01. lipca 2016 roku wejdą w życie nowe postanowienia Konwencji o bezpieczeństwie życia na morzu (SOLAS), zgodnie z którymi na nadawcy ładunku będzie spoczywać obowiązek weryfikacji i dokumentacji masy kontenerów przeznaczonych do transportu drogą morską przed załadowaniem ich na statek. Dotyczy to wszystkich kontenerów, nie tylko tych z towarami niebezpiecznymi.
Podczas takiego pomiaru istotne jest więc nie tylko same określenie masy, ale również przygotowanie stosownych dokumentów i możliwość łatwego korzystania z samej wagi. O ostatni aspekt zadba nasz system zdalnego sterowania WFB 100 lub system sterowania komórką HBS 500. Oba rozwiązania umożliwiają optymalne przeprowadzenie ważenia, w sposób szybki i pewny.
Jak zawsze, PAARI® oferuje rozwiązania skrojone na miarę Państwa indywidualnych potrzeb.
Zachęcamy do kontaktu!
Waga do kontenerów morskich
Waga kontenerowa CWA 300 to wyjątkowo stabilna stalowa konstrukcja, którą należy ustawić na wytrzymałym podłożu. Waga tego typu może zostać wykonana w wersji lakierowanej lub ocynkowanej.
Pomiar wykonywany jest z zastosowaniem wytrzymałych czujników oraz niezawodnej elektroniki wagowej.
Opcjonalnie możliwe jest podłączenie do komputera PC interfejsu w celu rejestracji i edycji zweryfikowanych wartości pomiarów, wszystko zgodnie z postanowieniami konwencji SOLAS. Nasze oprogramowanie titan® libra gwarantuje optymalne opracowanie danych kontenera i wszystkich innych danych bazowych.
Waga wykonana jest zgodnie z normami unijnymi i może zostać zalegalizowana jako waga nieautomatyczna w III klasie dokładności.
Z dniem 01. lipca 2016 roku wejdą w życie nowe postanowienia Konwencji o bezpieczeństwie życia na morzu (SOLAS), zgodnie z którymi na nadawcy ładunku będzie spoczywać obowiązek weryfikacji i dokumentacji masy kontenerów przeznaczonych do transportu drogą morską przed załadowaniem ich na statek. Dotyczy to wszystkich kontenerów, nie tylko tych z towarami niebezpiecznymi.
